Factori importanti la cumpararea unui autoturism

Această listă arată factorii importanti atunci când  se cumpără o maşină nouă. Procentul se bazează pe numărul de respondenţi care au declarat ca factorul lor a fost printre primele trei priorităţi. Am inclus cifrele de anul trecut pentru a arăta modificările, deşi numai factorul ecologic / verde a avut o schimbare semnificativă.

Factor 2010 2011
Siguranta 64% 65%
Calitate 58% 57%
Valoare 51% 51%
Performanta 45% 47%
Ecologie/verde 32% 28%
Design/stil 26% 25%
Tehnologie/inovare 15% 17%

În cazul în care am găsit diferenţe între sexe, putem spune ca femeile au ales siguranţa  (74 % fată de 56 % dintre bărbaţi) şi ecologic / verde (33 % faţă de 22 % dintre bărbaţi) mult mai important, in timp ce barbatii pun accent mai mare pe valoare (54% faţă de 47 % dintre femei).
SIGURANTA

Brand 2010 Brand 2011
VOLVO 73% VOLVO 70%
FORD 22% FORD 20%
SUBARU 21% HONDA 17%
TOYOTA 18% SUBARU 17%
HONDA 17% MERCEDES-BENZ 14%

Procentul reflectă respondenţii care sunt conştienţi de brand şi a numit ca brandul lor este Nr. 1  în siguranţă. Rezultatele din 2010 sunt prezentate pentru comparaţie.
Volvo continuă să domine categoria de siguranţă, cu un avantaj dramatic de 50 de puncte fata de Ford, pe locul al doilea chiar daca a  alunecat un pic din categoria de siguranţă în acest an.
Si alte marci au pierdut teren, uşor şi fără semnificaţie statistică, este foarte posibil ca în anul următor, rezultatele sa se schimbe vizibil.

CALITATE

BRAND 2010 BRAND 2011
TOYOTA 30% HONDA 25%
HONDA 25% FORD 23%
FORD 22% TOYOTA 19%
CHEVROLET 18% CHEVROLET 16%
MERCEDES-BENZ 16% MERCEDES-BENZ 15%

Acestea sunt primele cinci branduri care proprietarii de automobile iau în considerare cele mai bune în această categorie. Procentul reflectă respondenţii care sunt conştienţi de brand şi a numit ca brandul lor reprezinta Nr.1la calitate. Rezultatele din 2010 sunt prezentate pentru comparaţie.
În cadrul studiului nostru, cele mai recente de fiabilitate (care a inclus 1.3 milioane de vehicule), Toyota a scăzut trei locuri pentru fiabilitate.
În contrast, Honda si Ford s-au clasat mai sus de Toyota, fiecare fără un singur model care arată fiabilitatea de mai jos sau doar la media pe industrie.
În afară de la Toyota, liderii de calitate în ancheta percepţie Brand rămân consecvenţi. Dintre cei in top cinci, doar Mercedes-Benz isi face apariţia printre ei si arată cum percepţia diferă de realitate. În timp ce majoritatea modelelor Mercedes sunt vazute bine în testele noastre şi sunt plăcute la condus, raman totusi pe ultimele locuri .
VALOARE

BRAND 2010 BRAND 2011
HONDA 26% FORD 25%
TOYOTA 26% HONDA 24%
FORD 22% TOYOTA 23%
CHEVROLET 21% HYUNDAI 17%
HYUNDAI 20% CHEVROLET 15%

Acestea sunt primele cinci branduri pe care proprietarii de automobile iau în considerare cele mai bune la această categorie. Procentul reflectă respondenţii care sunt conştienţi de brand şi a numit ca brandul lor este Nr. 1 la valoare. Rezultatele din 2010 sunt prezentate pentru comparaţie.
Noi vedem o miscare de la an la an pentru majoritatea mărcilor în sondaj, sugerând că lansarea de noi modele asociate cu campaniile de marketing pot afecta percepţia consumatorilor.
În timp ce termenul “valoare” poate fi deschisă interpretărilor personale, este clar că cumpărătorii de autoturisme sunt în căutarea pentru a obţine cel mai mult pentru banii lor, inclusiv o masina buna la un pret bun.

Consumer Reports.org sunt cei care au efectuat aceste studii cu privire la factorii importanti pentru clienti in alegerea unui autoturism.

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: