FIABILITATE AUTO

Toyota a pierdut teren semnificativ in fata lui Ford prin prisma consumatorilor în ultimii doi ani, analiza efectuata de  Consumer Reports “2011 Car Brand Percepţia Survey. Acum, cele doua branduri  sunt intr-o strânsă concurenta pentru primul loc, percepţia de ansamblu la Ford prezinta un avantaj clar datorita factorilor care contează cel mai mult la cumpărătorii auto, factori precum siguranţă, calitate şi valoare.
Scorurile în studiul nostru reflectă modul în care consumatorii percep fiecare brand in functie de cele sapte categorii: siguranta, calitate, valoare, performanţă, design / stil, tehnologie / inovare, şi ecologice / verde.Acest studiu nu reprezintă în mod direct calităţile reale a tuturor vehiculelor .
Ford a avansat cu 35 de puncte în ultimii doi ani pentru a acumula 144 puncte în total în acest an. Între timp, Toyota a scazut cu 46 de puncte şi se agaţă strans de cele 147 de puncte acumulate in acest an. Honda, pe locul al 3-lea, a pierdut de asemenea teren, o alunecare de 28 de puncte din 2008.
Reputaţia unui brand ca fiind ecologic sau verde continuă să devină un factor mai putin important pentru cumparatorii de masini. Doar 28 % din respondenţi nostrii a descoperit ca acesta să fie un factor important atunci când se analizează o maşină. Acest lucru este în jos cu 4 puncte procentuale fata de anul trecut şi cu 12 puncte procentuale începând din 2008. Această scădere este, probabil, un semn  datorat situatiei economice şi din dorinţa de a cheltui cat mai putin, nu sunt disponibili sa plateasca mai mult pentru tehnologiile ecologice. (A se vedea Sondaj: Americanii doresc o mai bună eficienţa a consumului de combustibil, dar nu doresc să plătească suplimentar pentru el.)
Toyota conduce în continuare la factorul ecologic / verde, cu o marjă largă, cu un scor de 46, comparativ cu Ford, pe locul al doilea cu 18. Fără această mare victorie a lui Toyota in categoria verde, Ford ar fi afirmat în mod clar scorul de top global.
Graficul de mai jos prezintă scorurile globale de sus şi de jos pentru 10 mărci, în funcţie de Consumer Reports “2011 Car Brand Percepţia Survey. Scorurile generale reflectâ nivelul unui brand la o percepţie totala pentru şapte domenii.

Cel mai bun Scor Cel mai rau  

Scor

Toyota 147 Isuzu

 

Ford 144 Suzuki  

5

Honda 121 Mitsubishi  

8

Chevrolet 102 Land Rover  

9

BMW 93 Saab 10
Mercedes-Benz 90 Jaguar  

13

Volvo 84 Mercury  

14

Lexus 69 Jeep 16
Cadillac 66 Mini 19
Subaru 50 Volkswagen 19

Percepţia consumatorului are multe influente, de la experienta proprie la rapoarte media si marketing pana la loialitatea fata de marca .
In urma unui sondaj similar efectuat în cursul anului 2010 pentru a măsura efectul crizei de siguranţă pentru brandul Toyota, am constatat că consumatorii si-au menţinut loialitatea fata de acest brand puternic şi sentimente pozitive faţă de Toyota, deşi acum, aproximativ un an şi jumătate cand în California daotorita unor defectiune majore la pedala de acceleratie a fost amenintata reputatia Toyota, dar intentia de cumparare nu s-a schimbat semnificativ.
Cele mai importante branduri avute în vedere pentru următoarea achiziţie de automobile noi rămân aceleaşi ca anul trecut, deşi ordinea şi procentele s-au schimbat. Ford rămâne cel mai popular  (18 %), câştigând un punct procentual. Chevrolet ocupă locul al doilea de ansamblu cu 13% . Toyota  a alunecat de la 16% la 12 % din consumatori care să ateste că sunt cel mai probabil să cumpere de la acest brand. Combinate, Ford, Chevrolet, Toyota, şi al patrulea clasat-Honda (10%) reprezintă majoritatea consumatorilor de achiziţii . Atunci când se uită la ceea ce consumatorii acestor  branduri au în vedere, cele patru branduri sunt alegerile de cumpărare pentru aproape trei sferturi dintre respondenţi.
Este important să ne amintim că percepţiile de consum reflectă adesea denaturări ale realităţii. Merită să privesti dincolo de impresii de suprafaţă şi sa-ţi faci temele, mai ales în zonele care sunt cele mai importante pentru tine.
Consumer Reports prezinta o varietate de instrumente care vă pot ajuta rapid şi eficient in alegerile dvs.,  date de fiabilitate, costurile de  proprietar, şi alte evaluări sunt bazate pe realitati.

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: