Inca un premiu pentru Suzuki !

Suzuki conduce topul Auto Plus pentru anduranta si calitate (P)

In fiecare an, revista saptamanala Auto Plus stabileste un clasament al celor mai populare marci in Franta, avand drept reper nivelul de anduranta al masinilor. In editia din 11 ianuarie 2011, Auto Plus a clasat Suzuki pe primul loc al respectabilei sale liste, inaintea marcilor Kia si Peugeot.

Luandu-se in calcul si scrisorile primite de la cititorii publicatiei, au fost contorizate defectiunile depistate in intervalul ultimilor opt ani. Rezultatele au fost stabilite pe baza numarului de defectiuni inregistrate si a numarului de automobile aflate in circulatie incepand din 2003.

Clasata pe locul cinci in 2009 si devenita lider al clasamentului in 2011, Suzuki culege laurii dedicarii pentru imbunatatirea continua a calitatii. Noile modele Swift si Kizashi, care vor fi disponibile din martie, ilustreaza intocmai respectarea acestei promisiuni.

Satisfacerea clientilor ramane o prioritate pentru marca Suzuki si cei 220 de distribuitori ai sai.

Pentru toate modelele din gama este oferita garantie standard de 3 ani sau 100.000 km (fiind luata in considerare primul termen intrunit), 12 ani garantie anticoroziune pentru caroserie si asistenta 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

“Calitatea produselor a fost dintotdeauna o prioritate pentru Suzuki. Aceasta a avut drept rezultat recunostinta pe care o primim din partea posesorilor de automobile Suzuki, ceea ce este cu atat mai apreciabil cu cat clientii francezi cer standarde foarte inalte!”, a subliniat Jean-Luc de la Ruffie, director comercial al Suzuki Franta.

“Acesta este rezultatul concret al monitorizarii continue pe care o efectuam si a muncii pe care o depunem in fiecare stadiu de viata la masinilor pe care le producem, incepand cu designul si terminand cu detaliile folosirii cotidiene a masinilor. Toate acestea reprezinta materializarea eforturilor facute de distribuitorii nostri in ani si ani de zile pentru satisfacerea clientilor”, a adaugat Luc Malnoury, director tehnic al departamentului After Sales.

sursa:dailybusiness.ro

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: