Suzuki SUA declara:”vanzarea autoturismelor Kizashi consta in ademenirea de noi cumparatori”

Vanzarile de la American Suzuki Motor Corp. au fost într-o cădere liberă de la recesiunea din SUA lovita la sfârşitul anului 2008.


Dupa o privire aruncata asupra vanzarilor, putem crede cu uşurinta cum că Suzuki în curând va ieşi de pe piaţă, cu vânzări care se rostogolesc de la un record de 101,884 de unităţi în 2007 la doar 23,994 anul trecut, marcând o scădere cu 38% începând cu 2009.
Oficialii companiei spun ca nu este adevarat , ei  susţin ca proiectul lor consta in a ademenii un nou tip de cumpărător pentru Suzuki Kizashi .
Firma mamă din japonia este “foarte linistita” ASMC preşedintele Kevin Saito spune intr-un interviu recent , ca Suzuki încearcă să “ademenească clienţii cu un stil , de performanţă şi valoare, pentru bani mai degrabă decât pentru preţuri scăzute şi stimulente.
“Este un produs de linie foarte bun, destul de sportiv si foarte atractiv”, spune el. “Din  aceasta cauza (gama noastra de produse noi), se va schimba scenariul nostru de afaceri.”
Modelul de afaceri din trecut cu vehicule dezvoltate impreuna cu GM Daewoo Auto & Technology Co din Coreea, în care Suzuki a avut o participatie relativ mica, prin parteneriatul său cu fostul General Motors Corp. nu a facut decat sa existe probleme de calitate, necesitand stimulente consistente pentru a vinde, spune Steve Younan, director de marketing şi de planificare produs.
Suzuki este acum în mişcare, deşi încet, în direcţia cea bună, in incercarea de a atrage acel cumpărător cu stil, care cauta performanta si valoarea, spune el.
Acest lucru se datorează în mare parte a noului sedan Kizashi dezvoltat de Suzuki, care a vândut 6138 de unităţi în 2010, arată datele lui Ward.
În acelaşi timp,  poate părea un număr scăzut în comparaţie cu Toyota Camry şi Honda Accord cu peste 300,000 unitati, Suzuki Kizashi este departe de a fi un concurent.
Datele Ward arată ca livrarile de Kizashi au totalizat 869 de unităţi în decembrie şi 729 în noiembrie.
“Am fost în faza de lansare anul trecut, deci vanzarile noastre au fost în creştere în fiecare lună după ce am lansat masina (în decembrie 2009),” spune Younan de Kizashi. “Aşa cum ne asteptam si de la noua publicitate gandita pentru acest an.”
Campania de marketing pentru masina, “Kizashi Kicks,”  lansata la 25 decembrie şi care se concentrează pe partea de sud, nord si est,  în care dealerii Suzuki prospera, declara Younan . Anunţurile, în cele din urmă vor rula în Pacific Northwest, precum şi la TV in primetime, inclusiv în timpul lunii Grammy Awards urmand pe CBS şi de asemenea, pe reţeaua Fox “American Idol”.
Younan spune ca Kizashi va lovi demografic : bărbaţii tineri, orientati spre performanta si cu posibilitati medii financiare.
Suzuki a prezis la sfârşitul lui 2009, clienţii de Kizashi ar avea o varsta medie de 40 de ani şi un venit anual de uz casnic de 75000 dolari, 55% din cumparatori este de aşteptat să fie de sex masculin, cu 70% fără copii şi 75% cu colegiu.

Comentariile despre masina au menţionat faptul ca Kizashi are dimensiuni de sedan compact şi mijlociu. Până în prezent, plângeri cu privire la dimensiunea mica a vehiculului este departe pe lista motivelor pentru care cumpărătorii ar respinge aceasta masina, spune Younan .
Acum ca Volkswagen AG deţine o participaţie în cadrul companiei japoneze de automobile Suzuki, spune Younan, avem alte opţiuni  inclusiv motoarele VW sunt luate în considerare. Relaţia cu VW nu a fost încă discutata in detaliu , dar este nevoie de timp.
“Cadenţă noastra de produse a fost data înapoi din cauza acestei relaţii”, spune Younan. “Am avut o încetinire a creşterii, motivul fiind studiul nostru in a vedea ce profit am putea avea de ambele parti. Durează mai mult decât am crezut. ”

sursa:Wardsauto.com

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: