Suzuki Jimny vs Daihatsu Terios

Cu proporţiile lor diminutive şi etichetate avand pret de chilipir, aceste 4×4 mici sunt pestisorii lumii off-road.

Dar dimensiunea lor poate fi un mare avantaj, ca si usurinta de strecurare între benzi, cu raza de virare mica, este mult mai uşor în astfel de vehicule mici. Ele sunt înguste, deşi, au tendinţa de a lupta strans cu toate variantele de 4×4 .

Jimny se simte foarte bine în situatii foarte dure, oferindu-vă increderea că nu contează cât de dificil este terenul, acesta va rămâne indestructibil.

Deoarece are un ampatament foarte scurt  fiind mai mică cu 330mm decat Terios şi cu un sasiu robust , Suzuki sare efectiv peste brazde şi pietre. Totuşi, în ciuda motorului de 1.3 litri şi 85CP, greutatea redusă, înseamnă că este foarte bun in a raspunde solicitarilor.

Selectia facila pentru modurile 2WD, 4WD si 4WD-L fac din Suzuki Jimny un „atlet” pentru toate tipurile de teren. Jimny are un control electronic suplimentar pentru coborâre deal, folosind si frâna de motor în modul redus, fără a se prelinge în pante.

Jimny inseamna ca este foarte distractiv de a condus desi, in interior, este un pic înghesuit şi de modă veche.

Prin comparatie, Terios este mult mai modern. În timp ce Jimny se simte ca un adevarat Defender, Daihatsu este mai mult o masina de oras care a fost transformat într-un 4×4. Interiorul este confortabil datorita faptului ca au împrumutat de la firma mama Toyota calitatea .

Dar cum se comporta pe off-road? Surprinzător de bine! Daihatsu nu poate gestiona unghiuri extreme la fel ca Suzuki, dar încă navighează peste pietre, pietris si anumite dealuri si pante cu usurinta. Scârţâind in suspendare ,vă ofera impresia că in condiţii mai aspre Terios pare mult mai ranit decât Jimny, deşi.

Pur si simplu nu se simte la fel de util şi indestructibil ca Suzuki, deşi are transmisie integrala permanenta pe patru roţi şi blocare a diferentialului, totusi urca bine. Terios nu este la fel de sigur ca Jimny pe pante abrupte, dar pe suprafete mai fine cu pietriş, aceste plimbari sunt mai confortabile decât Suzuki şi se simte mult mai stabil la frânare.

În timp ce Daihatsu este o masina mai scumpa dar mult mai moderna, în situatii dure, farmecul lui Jimny este greu de ignorat.

Cele mai mici si mai ieftine, aceste 4×4 micro ar putea părea un pic ciudate pentru iubitorii de SUV-uri masive, dar ambele au generat imense zambete de la toţi cei care le-a condus off-road.

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: