Suzuki nu se supara pentru vanzarile scazute din America

Osamu Suzuki declara : ‘‘Centrul nostru de strategie este în jurul masinilor mici. Cred ca trebuie sa ne concentram pe pietele din Asia. ”

Presedintele de 80 de ani, spune ca viitorul companiei sale se află în , nu America de Nord.
“Centrele noastre de strategie sunt în jurul masinilor mici”, Suzuki a declarat, după primul semestru fiscal incheiat pe 30 septembrie. “Cred ca trebuie sa ne concentram pe Asia.”
Suzuki a vandut 2043 de unitati in Statele Unite luna trecuta, cu 17 la sută faţă de acum un an. Suzuki anunta pentru 2010 19,015 de vehicule, in scadere cu 46 la sută faţă de anul anterior.
America de Nord este o gârlă pentru Suzuki. Aceasta a fost singura regiune cu o pierdere operationala in prima jumatate fiscala şi a adunat cele mai mici vânzări de departe.
Suzuki sufera de o gama mica şi imaginea de marcă slaba. Ea nu are, de asemenea, nici o fabrica in SUA pentru a îndulcii ratele de schimb valutar. Suzuki a vândut jumătate din fabrica CAMI din Ingersoll, Ontario, la General Motors Co în iunie 2009.
“Aceasta ar fi diferită dacă am putea face automobile la nivel local numai pentru piata din SUA”, a spus Suzuki. “Dar în situaţia actuală, este extrem de dificil de a exporta automobile din Japonia.”
Într-adevăr, Suzuki a întârziat introducerea in SUA a ultimei generatii de Swift, deoarece creşterea yenului în raport cu dolarul a făcut-o inacceptabilă de a vinde masina .
Lansarea din acest an a lui Kizashi, un sedan de dimensiuni medii dezvoltat în parte pentru piata din SUA, a făcut prea puţin pentru a încetini spirala descendentă. Suzuki este acum in situatia de a  redirecţiona vanzarile de Kizashi pentru alte piete precum India.
Unii analistii se asteapta ca societatea să se retragă din Statele Unite, asa cum in  urma  cu ceva timp Isuzu Motors Ltd., producatorul japonez a facut acest lucru.
Când a fost întrebat daca are in plan  sa retraga compania vreodată , Suzuki a declarat  ca retragere din Statele Unite ar fi dificila, dar nu a negat categoric posibilitatea.El a schimbat repede conversaţia la motociclete.
’’In Statele Unite , se spune si se crede ca nu esti un  producator de masini decat daca vinzi masini’’, spune Suzuki, ‘’dar sa nu uitam ca vindem si motociclete, si trebuie sa se ia in considerare vanzarile noastre globale’’

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: