Evidentierea calitatilor la Suzuki JIMNY

SUZUKI JIMNY

Ma incapatanez sa fac cunoscut si sa scot in evidenta calitatile pe care le are Jimny, sincer ma deranjeaza faptul ca nu este privit si apreciat pentru ce a fost el de fapt proiectat.

Suzuki Jimny este cea mai priceputa masina off-road, fapt care ii  conferă un avantaj fata de modelele mai tinere .

Suzuki Jimny este un 4×4 in miniatură , un model foarte bine vandut si cunoscut de multe tari din Europa dar destul de necunoscuta pe piata din Romania. El a fost lansat în 1998 şi de atunci a avut parte  doar de revizuiri minore până in ziua de azi. Deci, de ce si-ar dori clientii din Romania  să cumpăre un Jimny multe alte modele mai tinere? Răspunsul se află în dinamica pieţei 4×4 şi in simplul fapt că, în timp variantele 4×4 mai mici au evoluat, Jimny in schimb a ramas la fel.
Daca ne intoarcem inapoi în zilele cand a fost proiectat Suzuki Jimny, vehiculele de teren erau folosite pentru conducere pe drum, nu aveau neaparat nevoie sa circule pe terenuri  foarte accidentate . De atunci, astfel de abilitati au crescut  puţin cate putin,  4×4  devenind un stil de viata modern, un  accesoriu pentru cumparatori care nu au visat niciodata la  aventura in afara pistei. Piaţa s-a mutat departe de Jimny, dar încă mai există oameni acolo care doresc un vehicul off-road accesibil şi curajos, Suzuki în mare parte le are pe toate de la sine. Dezavantajul la  Jimny este ca atunci când mergi cu masina pe teren accidentat şi ai impresia ca pierzi aderenţa, de fapt acest lucru nu se intampla, ramane doar teama. Suspensia face fata cu bine peste denivelari şi nu este deosebit de dura cand vine vorba de gropi sau alte imperfecţiuni de suprafaţă. Jimny are o raza de virare decenta şi o bună vizibilitate pentru manevrare în oraş, dar nu răspunde bine la viraje rapide din scurt datorita faptului ca are  garda la sol ridicată. Toate vor fi iertate în continuare de către cei care utilizează Jimny în habitatul său nativ. 4×4 robust cu o  cutie de viteze mecanica care-l face cu adevărat capabil în stare brută. Fiind relativ uşor şi îngust, acesta va avea acces chiar şi la zonele în care mai marii, mai scumpele vehicule off-road-ar lupta pentru un loc pe banda de rulare.
“Daca vrei un 4×4 mic pentru a produce ceva nostim în noroi, nu e nimic mai bun la acest preţ, sau aproape de el nimic”
Puterea este furnizată de un motor pe benzina de 1,3 litri cu 84CP şi un cuplu de 110Nm. Nu este cel mai animat model cu 14s 0-100 km/h şi cei 140 km/h , viteza pe care Jimny o poate atinge  . Este, de asemenea, un pic cam prea galagios la turatii ridicate, asa ca e cel mai bine sa ramana acel off-road utilizat pentru calitatile lui in locurile unde viteze mai mari nu sunt necesare. O cutie de viteze cu cinci viteze manuala vine ca dotare  standard,   sistemul de selectie al tractiunii 4×4  permite şoferului să aleagă între moduri de mers pe drum greu sau foarte greu  precum si o setare a tractiunii spate in  timp ce vă deplasaţi la viteze de până la 60km/h. Jimny are de asemenea garda la sol de 190mm şi este proiectat cu tractiune spate sa impinga , dar mai ales pentru o abordare abruptă cu unghiuri de urcare si coborare foarte bune. Jimny poate ca este mic, dar se pare că partea cu dimensiunile reprezinta un  detaliu care este in avantajul lui. Interiorul îşi arată vârsta pentru aceste zile, dar construcţia robustă care nu  este comună în altă parte,face  din Jimny jucaria la care viseaza multi amatori de pescuit, vanatoare sau drumetii montane unde adrenalina e la ea acasa. Poziţia de ajustare la condus lipseste, asta inseamna ca in   Suzuki se sta destul de sus iar  cei mai mulţi oameni vor avea destul  confort în spatele volanului. Nu acelaşi lucru se poate spune pentru scaunele din spate unde spatiul pentru picioare este foarte strâmt. Cel mai bun lucru este ca bancheta din spate se poate rabata 50/50 si folosi spaţiul pentru bagaje. Există 113 de litri cu scaunele ridicate  şi 324 de litri atunci când acestea sunt coborâte. Jimny este disponibil în varianta JLX pentru suma de 15.650 Euro. Toate modelele vin cu o dotare minima de confort, inclusiv cu sine longitudinale pentru portbagaj suplimentar,  geamuri electrice  si oglinzi electrice, inchidere centralizata , doua airbaguri frontale si ABS, aer conditionat.Există multe masini 4×4 pe piata dar  niciunul nu te face sa simti ca stapanesti atat de bine terenul, niciunul nu iti da senzatia de libertate asa cum o face Jimny.De asemenea, arata un preţ atractiv în comparaţie cu majoritatea modelellor 4×4, considerând că aceasta dispune de un sistem 4×4 cu selectie prin simpla apasare a unui buton puteti muta tractiunea in functie de dorinte si de nevoi de la 2WD-4WD AUTO la 4 WD LOCK. Chiar mai compact decat Toyota RAV4, Ford Kuga sau alte modele din clasa sa Jimny va propune un consum mediu de 7,3l/100km. Din nou, Suzuki raspunde ca nu este o victimă a vârstei sale, proiectat la bază  pentru situatii care îi permite să se aventureze în afara soselelor.Proprietarii se pot aştepta de la  Jimny la costurile de reparaţie si intretinere foarte mici pentru un 4×4 . În contextul actual de piaţă, Jimny pare mai degrabă un 4×4 care serveşte drept o bună ilustrare a vehiculelor mici 4×4 care isi gaseste utilitatea pe piata mai mult decat alte autoturisme mai moderne .  Dacă ai nevoie de un 4×4 mic pentru sa te scoata din situatii complicate , nimic nu este mai bun la acest preţ, sau aproape nimic. Deoarece aspectul off-road au devenit la modă, acestea au devenit foarte dificil de descifrat care vehiculele sunt 4x4s şi care nu sunt. Este mult mai dificil în continuare pentru a identifica modele  pe care le doriţi de fapt,  dar toata lumea poate sa  fie sigura că Jimny este adevarata afacere.

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: