COMENTARIU PENTRU SUZUKI SX4

Suzuki SX4 este un hatchback cu cinci uşi distinctiv care  integrează caracteristicile compact sportive exemplificate de Swift, cu cele ale SUV-urilor uşoare, cum ar fi Grand Vitara, pentru a crea o alternativă interesantă de  maşină mică. Model foarte popular a fost revizuit pentru 2010, cu un stil şi numeroase modificări interioare, precum şi o introducere a unui motor mai curat şi mai puternic pe benzina de 1.6 litri.

Suzuki SX4 va ofera acum sase modele – un diesel si 2 variante pe benzina. Motorul  de 120CP 1.6-litri VVT  pe benzina este disponibil fie 2WD  (tractiune fata) sau 4×4 selectabile / unitate automată cu patru roţi. Cel de 1.5 –litri este de 113CP pe benzina doar tractiune 2WD.Motorul de 2,0 litri DDiS 4×4  cu 135CP este disponibil in varianta full ca dotare ce include si pilotul automat .Toate modelele Suzuki SX4 au un aspect îndrăzneţ de  SUV, secretul succesului la SX4 consta in faptul ca are dimensiuni, performante si dotari care intrunesc cele mai exigente pretentii.Suzuki SX4 este bine echipat standard cu sase airbag-uri care oferă ; inchidere centralizata cu telecomanda, cu blocaje, aer conditionat, MP3 / WMA tuner CD compatibil cu opt difuzoare,  geamuri electrice fata , display şofer de informare şi comenzi audio pe volan  .Modelul mai adaugă lămpile de ceaţă, jante de 16 inch din aliaj,  oglinzi electrice si încălzite.Varful de gama la Suzuki SX4 benzina de 1.6-litri adaugă aerul conditionat automat, geamuri electrice fata/spate, cheie inteligenta cu care se poate intra in masina si pornii motorul fara a mai introduce cheia mecanica, sistemul de siguranta ESP (controlul tractiunii si stabilitatii), volan imbracat in piele.

Motorul nou diesel ofera o putere mare şi un cuplu puternic de 320Nm la doar 1.500 rpm. Este conform cu normele Euro 5 si are o putere de 135CP  la 3.500 rpm, realizarea 51.4mpg pe ciclu combinat consumul de combustibil cu emisii de 143g/km.
SX4 DDiS de 2,0 litri incorporeaza diverse tehnologii de performanţă şi de ajutor pentru a reduce impactul asupra mediului; acestea includ o răcire cu apă recircularea gazelor de eşapament (EGR), sistem care este dezactivat în timpul warm up pentru a ajuta la reducerea emisiilor şi un filtru de particule diesel (DPF), care permite o eficienta purificare a emisiilor . Acest lucru este realizat prin amplasarea unui catalizator aproape de DPF la turbocompresor, păstrând Temperatura de evacuare a gazelor până când acesta devine purificat în sistemul DPF.
Dubla injecţie pilot este, de asemenea, utilizată pentru funcţionare mai silenţioasă,  precum şi contributia de  reducerea a emisiilor de noxe. Acest motor dispune de o transmisie cu sase viteze manuala pentru a profita de potenţialul de cuplu şi de caracteristicile sale sincronizare con triplu pentru trecerea mai uşoară a treptelor de viteza.
Caracteristica speciala la Suzuki SX4 4×4 este i-AWD de comutare in  trei moduri al sistemului  all-wheel-drive . Un simplu control electric al dispozitivului de cuplare permite şoferului să selecteze 4WD-Auto, 4WD-Lock, 2WD si moduri de a se potrivi cu condiţiile de drum, oferind o tractiune excelenta aderenta pe suprafete mici.
În 4WD-Auto, este  modul în condiţiile normale de conducere unde nu există nici un transfer de cuplu catre rotile din spate, astfel încât SX4 funcţionează eficient ca un vehicul cu tracţiune faţă. In momentul in care roata faţă a detectat o suprafata  de alunecare, cuplul este repartizat în mod automat la rotile din spate pentru  a oferi tuturor rotilor tracţiune şi de a îmbunătăţi stabilitatea vehiculului.
4WD-Lock modul de tracţiune integrală, menţinut până la aproximativ 60km/h, dupa care trece automat  la modul 4WD-Auto de croazieră lină. Selectarea 2WD (unitatea prin intermediul roţilor din faţă) optimizează economia de combustibil.

Pentru o mai buna lamurire cu privire la sistemul i-AWD va invit sa vizionati un videoclip care sper sa raspunda eventualelor intrebarilor legate de tractiunea 2WD-4WD AUTO – 4WD LOCK……aici

sursa : http://www.carpages.co.uk

About oferteinbucuresti
Ma identific ca entitate persuasiva ce cauta supravietuirea in randul altor entitati din aceasta lume.

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: